eigen kamer - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van evelyne montens - WaarBenJij.nu eigen kamer - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van evelyne montens - WaarBenJij.nu

eigen kamer

Door: evelynemontens

Blijf op de hoogte en volg evelyne

07 Maart 2011 | Argentinië, Buenos Aires

hallo lieve allemaal !

zoals jullie merken is mijn reporterritme wat gereduceerder sinds ik terug ben in de hoofdstad. niet dat ik veel minder meemaak, maar het kost wat tijd om een nieuw ritme te vinden, me wegwijs te maken in deze megapool en een aantal dingen op touw te zetten. ik ben begonnen met interpretatielessen tango olv een pianist (1x / week) en bezig met het vinden van een stemtechniekdocent(e). Verder heb ik een hele leuke tijd doorgebracht in hostel ayres porteños, gedecoreerd met tangotaferelen (in de carlos gardelkamer !), waar ik een erg aardige jongen (cristian) heb ontmoet, die daar werkt. Met Carlos en Jorge (een colombiaan en een venezolaan waarmee ik mijn kamer deelde) zijn we naar el barrio chino geweest (chinese wijk) en hebben we san telmo wat meer verkend. Onder de 9 de julio (hoofdstraat in het centrum waar de befaamde obelisk staat) zijn verschillende winkeltunnels met schoenpoetssalons uit vroeger tijden en haaraccessoirewinkels waar het stof zich sinds de jaren 50 heeft opgehoopt. Er zijn zo veel interessante dingen te vinden hier, alleen moet je een beetje weten waar je moet zoeken. Gisteren was ik met Cristian in Mataderos, een oude slagers- en veehandelwijk waar elk weekend een markt gehouden wordt en folklore gespeeld wordt, in het westen van de stad, ook weer heel anders van sfeer.
Én sinds dinsdag heb ik mijn eigen kamer in San Telmo, met leuke huisgenoten uit D, F, UK, CH, Bol, Col en Arg:

House Perú
Perú 1550, entre Caseros y Brasil
CP 1141 Buenos Aires Capital Federal
Argentinië

mochten jullie zin hebben om me te schrijven ;)

tot snel en liefs,
evelyne

ik wacht nog op cdrommetjes met mijn analoge foto´s om er een stel van op internet te zetten... deze week hoop ik...

  • 07 Maart 2011 - 07:03

    Moes:

    oei oei, jij als overtuigd vegetariër in een slagers- ven veehandelwijk?!? Ben benieuwd...
    Fijn dat je nu een vast stekje hebt en we zijn héél benieuwd ook naar de foto's. Dikke kussen en vooral lekker verder genieten van alles wat op je pad komt.

  • 07 Maart 2011 - 12:24

    Ehp:

    bedankt voor het nieuws en veel plezier.
    kusjes
    ehp

  • 08 Maart 2011 - 07:50

    Marnie:

    he Eveline,

    wat leuk en soms herkenbaar - en soms ook weer niet, wij waren in buenos aires veel meer gefocust op het dansen (en hardlopen natuurlijk) die tijd.

    Maar het klinkt nog steeds even heerlijk.

    Leuk om je verslagen te volgen
    PS in de verkade is het momenteel ook erg leuk met ongelofelijk veel drukte door de kassakrakers (oscar weet je wel..) erg leuke tijd!
    groet Marnie

  • 11 Maart 2011 - 15:21

    Nannette:

    leuk al die verschillende ervaringen. Ben zelf net terug uit Shanghai, een andere metropool. Een hele interessante ervaring. Als je terug bent hebben we wat om uit te wisselen. groetjes, en geniet van je reis en leuke nieuwe contacten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

argentina

Recente Reisverslagen:

26 April 2011

uruguayfoto's en terugreis

20 April 2011

beter laat dan niet :)

28 Maart 2011

oversteek naar uruguay

17 Maart 2011

eindelijk foto´s !

07 Maart 2011

eigen kamer
evelyne

Actief sinds 19 Dec. 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 32496

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2012 - 15 Augustus 2013

ARGENTINA 2012-2013

03 Januari 2011 - 07 Mei 2011

argentina

Landen bezocht: